Alla inlägg den 31 december 2018

Av Dagny Fjällström - 31 december 2018 13:26

     

Sista timmarna på det gamla året sedan skriver vi 2019. Går med spänning mot det nya året trots kampen med atrosen och eksemet men det får ine sätta käppar i hjulet, kämpar på.

Detta år har jag stängt ner kapitel i mitt liv och öppnat nya nu senast då jag tillträde en tjänst i novemer som jag trivs med.

Under året har jag rest inom Sverige och träffat en massa nya människor och gamla vänner sedan lång tid tillbaka. Ser tillbaka på det med en enorm glädje. Vi har många fina platser inom Sverige att se.

Sommarvärmen som var i somras var det värsta, gillar inte den värmen som var. Klart jag vill ha fint väder men värmen i lagoma doser.

Har inte bloggat så mycket, har haft mycket att göra och lusten har inte heller riktigt infunnit sig men den kommer säkert igen. Så kolla in mellan varven för helt plötsligt så har jag lagt in något.

 


Gott Nytt År till er alla från mig.

 

Bilden jag lägger in är en arkivbild sedan något år tillbaka.

 

 


Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards