Alla inlägg under maj 2016

Av Dagny Fjällström - 30 maj 2016 21:37

 

Den ljusa byggnaden är Klostret och den röda är Gammelgård.

 

   

Denna tycker jag var läcker.

 

Titta på lyktstolpen vad det är som är runt den.

 

I helgen från lördag (28 maj) till söndag den (29 maj) var jag på Sunderby folkhögskola på kurs. sov över då samt att jag var dit även idag måndag (30 maj) på en annan föreläsning, kurs. Så dessa bilder är tagna där under de här tre dagarna.

 

Knöt många nya kontakter dessa dagar och det är alltid trevligt med nya glada och trevliga människor. Alla tre dagar har varit givande och lärorika.


Av Dagny Fjällström - 29 maj 2016 19:25

 

Det ljusa huset kallas för "Kloster" om det har varit ett eller inte kan jag inte svara på.

 

Kände att jag ville ta en bild på denna, tycker det såg läckert ut.

 

En bild på området där jag var i helgen.

 

Har varit på en kurs i helgen på Sunderby Folkhögskola, den var givande. Träffade många nya människor och knöt kontakter. God mat hela helgen, fina rum (sov över) och igårkväll samlades vi framför ostbricka med tillbehör samt hade en trevlig samvaro.

Är helnöjd med helgen och imorgon ska jag åter dit i något annat och träffa nya människor....en del som var med i helgen ska också dit men inte alla. 

 


                                                 Mer bilder finner du på denna länk:

                                            Fotoutmaning Helgbilden 2016-05-29

Av Dagny Fjällström - 27 maj 2016 18:51

 

Ingen kan gå tillbaka och starta om från början, men alla kan i dag börja med att skapa ett nytt slut.

- Maria Robinson

 

                                                       Många fler kan du läsa på

                                                   Lördagstema # Citat, 28 maj

Av Dagny Fjällström - 24 maj 2016 21:17

 

                                                    Denna får bli mitt bidrag i veckan.

 

                                                           Mer bilder om uppmuntran

                                                                       kan du se på

                                                                     Onsdagstema

Av Dagny Fjällström - 24 maj 2016 10:42

 

Bilden är från när Lundagårdsskolan revs i Boden, dessa maskiner är starka har en otrolig styrka.

 

                                          Mer bilder finns på

                                        TisdagsTema - Stark

Av Dagny Fjällström - 20 maj 2016 21:19

 

Varje person har sin historia. Det finns en anledning till att de är som de är. Tänk på det och respektera dem för vilka de är.

-Marc & Angel

 

                                                                  Mer citat kan du läsa på

                                                                           Lördagstema

Av Dagny Fjällström - 17 maj 2016 20:28

  

               Inslaget är veckans tema så dessa godisar får bli mitt bidrag denna gång.

                                             

                                                             Mer bilder kan du se på

                                                                     Onsdagstema

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards