Alla inlägg under april 2016

Av Dagny Fjällström - 30 april 2016 13:28

     

På dagens promenad kom jag om Kvarnängen i Boden när de strax skulle skjuta salut för Konungen på hans födelsedag. 

Av Dagny Fjällström - 29 april 2016 21:49

 

    Det avgörande är inte vad som händer oss utan hur vi svarar på det som sker.

   Jean-Paul Satre, författare

 

                                             Mer citat kan du läsa här

Av Dagny Fjällström - 28 april 2016 17:18

 

Idag på min friskvårdstimme gick jag förbi detta skogsparti.....längtar ut  till naturen, skogen och sjöarna / älvarna för där gillar jag att vara.....

 

Mer inlägg finns här.


Av Dagny Fjällström - 24 april 2016 19:01

   

Lundagårdsskolan i Boden som jag har bott mitt emot när jag bodde på Svea området. Gick om där igår så dessa bilder får bli mitt bidrag i Helgbilden och mer hittar du här.

Av Dagny Fjällström - 23 april 2016 19:07

  

Pizzerian Milano (det rosa huset) på Svea.

 

Idag var jag och hälsade på en väninna som bor på Svea området. Jag har själv bott i början på det området när jag flyttade hit till Boden och då flyttade jag in i ena av lägenheterna i det gråa trähuset. Bodde utmed Pizzeria Milano.

     

En bit från det jag har bott tidigare.

 Närmar mig där min vännina bor.


 

 

Av Dagny Fjällström - 23 april 2016 18:15

 

                                                   Det är så enkelt att det ibland är svårt.

                                                                         - Bob Ross

 

                                                                    Fler citat finns här

Av Dagny Fjällström - 19 april 2016 11:06

 

Dessa mönster får bli mitt bidrag denna vecka och mer hittar du här                                                        TisdagsTema - mönster

Av Dagny Fjällström - 15 april 2016 18:46

 

     Du behöver inte sträcka dig efter framtiden - framtiden kommer till dig på egen hand.

     - Nisargadatta Maharaj

 

    Detta citat blir mitt bidrag denna vecka och fler finns här.

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2016 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards