Alla inlägg under maj 2014

Av Dagny Fjällström - 30 maj 2014 18:42

 

Denna bild är från mitt arkiv och det är laxtrappan i Sikfors.

 

                                                                     Fredagstema #33

Av Dagny Fjällström - 29 maj 2014 13:18

På min promenad i söndags i Boden gick jag förbi denna stuga och jag gillar sådana här platser det är rogivande liksom vatten som jag gillar att vara utmed.


                                                                              I like #147

                                                                                   I like

  

Av Dagny Fjällström - 25 maj 2014 18:35

 

Från dagens promenad och det är Norrigården i Boden som man skymtar mellan gren/bladverken. Kan rekommendera detta ställe för de serverar god mat och fika.

 

                                          Mer hittar du här: Helgbilden 25 maj 2014

Av Dagny Fjällström - 18 maj 2014 21:03

 

   

Dessa tre bilder från Boden som jag har i arkivet lägger jag in denna omgång i Fototriss

där du samtidigt hittar fler inlägg.


  

Av Dagny Fjällström - 17 maj 2014 23:35

 

                                                                     Ordlös lördag


Av Dagny Fjällström - 13 maj 2014 22:05

Vuollerim är en liten ort som hör till Jokkmokks kommun och i söndags den 11 maj så var jag dit och då passade jag på att ta dessa bilder.

 

    Vuollerim 6000....värt ett besök....har fina omgivningar och  alldeles intill ligger Hembygdsgården som jag vet brukar ha gott fika när de har öppet.     

På gångavstånd finns Gästgiveriet som har god mat där man kan äta och det finns även rum att hyra. Utsikten från fönstret på Gästgiveriet mot älven är verkligen fin och en fröjd att se.




Av Dagny Fjällström - 12 maj 2014 22:09

  

       

  

Snart är det mors dag och tankarna går till min mor som är borta sedan många år så

dessa tre bilder från arkivet får bli min fototriss som samtidigt är en TÄVLING med vinst från Coolstuff.

 

Fler bidrag hittar du här Fototriss 

Vinner jag så vill jag gärna ha denna som jag länkat till www.coolstuff.se/Snug_Rug



Av Dagny Fjällström - 6 maj 2014 14:38

 

Detta cafe finns i Boden intill kyrkan  och man har även utsikt över vattnet, verkligen mysigt att gå hit på en fika och eventuellt att träffa på människor för en trevlig pratstund.

 

                                                                           Tisdagstema

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards