Alla inlägg under juni 2014

Av Dagny Fjällström - 28 juni 2014 12:18

 

                                                                 Ordlös lördag

                                                                       Historiskt

Av Dagny Fjällström - 24 juni 2014 12:31

 

Dessa bilder från bildarkivet får bli mitt bidrag denna vecka på dessa fåglar som tydligen får i sig något i vattnet.....

 

                                                                  TisdagsTema: Muntligt

 

 

Av Dagny Fjällström - 22 juni 2014 20:07

   

Denna lilla tjej och hennes mamma hade jag besök av idag och det var roligt att de tittade förbi så vi fick oss en pratstund samt fika.

 

 

                                                           Helgbilden 22 juni 2014

Av Dagny Fjällström - 22 juni 2014 10:45

  

Detta är en arkivbild från 2012 och dessa skor hängde i luften mellan Galleria Enter och Coop i Boden.

 

Nationaldagen i år i Boden.

        

Även denna bild är en arkivbild från 2012 i Boden.

 

                                                         Fler bidrag kan du se här:

                                                        Fototriss del 265: I luften

Av Dagny Fjällström - 21 juni 2014 15:15

 

                                                                      Ordlös lördag       

                                                           Valet är ditt               

                                                    


Av Dagny Fjällström - 15 juni 2014 19:02

 

Denna glada tjej träffade jag igår.....känner henne och hennes familj..............så bilden på henne tycker jag passar in på helgbilden denna gång.

 

                                                                 Helgbilden 15 juni 2014

Av Dagny Fjällström - 15 juni 2014 12:34

 

Lombergsfallet

  

I Boden  

       

Våran vattensköldpadda i akvariet.

  

Dessa tre bilder får bli mitt bidrag om tema vatten denna vecka i Fototriss där du finner fler bidrag.

Av Dagny Fjällström - 13 juni 2014 23:01

     

 http://guld.moderskeppet.se/                                                                 


                                                                Ordlös lördag

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards