Alla inlägg under augusti 2013

Av Dagny Fjällström - 31 augusti 2013 20:07

 

                                                                   Ordlös Lördag #70

                                                                       Ordlös Lördag   

                                                                       


Av Dagny Fjällström - 27 augusti 2013 19:38

           

Sista delen - del 3 i lördagens (24 augusti) cruising genom Boden.....och det är en fröjd att få vara och se alla dessa fordon. Tyvärr så hinner man inte ta på alla bilar bilder men min önskan är naturligtvis att man hade haft möjlighet till det. 

Av Dagny Fjällström - 27 augusti 2013 19:27

              

Del 2 i lördagens (24 augusti) cruising i Boden....o vädret var vackert precis som alla bilar man såg. 

Hade varit en dröm att ha en sådan bil....men ändå härligt att kunna få se sådana och ta del av ägarnas glädje.

Av Dagny Fjällström - 27 augusti 2013 19:10

           

I lördagskväll den 24 augusti var det Cruising i Boden av dessa läckra bilar och det var mycket folk ute och tittade på detta. Tidigare på dagen var det bilutställning som jag har bloggat om så se även det inlägget: dagnysfoto.bloggplatsen.se/2013/08/27/10133072-bilutstallning-boden/ 

Jag gör gör blogginlägg om cruisingen i sammanlagt tre delar så titta gärna på alla delarna.

 

Av Dagny Fjällström - 27 augusti 2013 18:49

               

I lördags den 24 augusti var det bilutställning på Kvarnängen i Boden. Jag gillar att vandra runt och se på dessa bilar och vädret var lyckat med sol och värme för både deltagare och besökare. På kvällen var det cruising som jag även kommer att göra ett blogginlägg om...så kika gärna vidare även på det blogginlägget som kommer efter detta blogginlägg.

Av Dagny Fjällström - 18 augusti 2013 00:11

      

Så här såg det ut igårkväll när vi satt och fikade när vi var på Musikens Makt i Luleå och jag tog dessa bilder ut över vattnet.

 

Fler bidrag hittar du här: Fototriss

Av Dagny Fjällström - 17 augusti 2013 22:30

 

Igårkväll var jag med några tjejkompisar på Musikens Makt i Luleå så jag passade på att ta lite bilder på de vi lyssnade. Vi alla tre tjejer har anknytning till Jokkmokk på ett eller annat sätt fast vi inte bor där idag.

       

De första vi såg uppträda var Rekyl och de var verkligen bra. Jag gillade dem faktiskt.

   

Miriam Bryant en superduktig tjej må jag säga. Hade aldrig hört henne förut men hon tillhör en av mina favoriter idag.

 

Magnus Ekelund som kommer från Jokkmokk & Stålet fick avsluta vår musikkväll innan vi återvände mot Boden. Även Magnus är en duktig artist och man är stolt att man kommer från samma kommun som honom från början.  

Av Dagny Fjällström - 15 augusti 2013 10:34

   

Dessa promenadvägar vid vattnet i Boden tycker jag om att gå efter än att bara gå efter vanliga vägar


Fler bidrag hittar du här:

Torsdagstema I like #106

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards