Alla inlägg under november 2015

Av Dagny Fjällström - 28 november 2015 22:51

     

Dessa tre bilder får bli mitt bidrag till veckans fototriss. Bilderna är tagna i slutet av mars i år i Edefors.

 

Mer finns här: Fototriss del 321: Rak

Av Dagny Fjällström - 28 november 2015 18:33

                                                                Målet är ingenting, vägen är allt

                                                                                - Robert Broberg

 

Mer citat finns här: Lördagatema - Citat, #19, 28 november


Av Dagny Fjällström - 26 november 2015 13:31

 

Ronja min kisse.

 

Lillan. Dotterns kisse.

 

Smulan. Dotterns kisse.

 

Dessa tre bilder är arkivbilder från 2014. 

Ronja och Lillan är från samma kull. Se så lika dom är.

Smulan är en äldre syster åt Ronja och Lillan.

Alla tre har samma mamma och pappa.

 

Jag gillar djur och det är mysigt att ha en kisse för de är så kelsjuka och vill gosa. Härligt att höra dem spinna det är verkligen rogivande.

 

Mer finns här: Torsdagstema - I like

 

 

Av Dagny Fjällström - 21 november 2015 22:18

         

Dessa tre bilder får bli mitt bidrag till temat rostigt som är en vecka till.

 

Mer finns här: Fototriss del 320: Rostigt



Av Dagny Fjällström - 21 november 2015 21:21

 

Kärlek är som en blomma - du måste låta den växa.

- John Lennon

 

Mer citat hittar du här:

Lördagstema - Citat, #18, 21 november 2015

 

 

Av Dagny Fjällström - 19 november 2015 19:44

 

I slutet av april var jag ner till Herrfallet utanför Arboga och ena kvällen så var det uppvisning av ett par som kan göra konster med eld......de är modiga men försiktiga måste man vara, ligger nog mycket träning bakom sådana här eldkonster.....intressant att se.

 

                                                                              Mer finns här:

                                                                       Torsdagstema - I like

Av Dagny Fjällström - 18 november 2015 19:36

     

Dessa bilder har jag tagit i Liljeholmen fredagen den 24/4 2015. Åkte med flygbussen dit från Arlanda. Vi var ett gäng som möttes där för vidare transport med minibussar till slutstationen Herrfallet utanför Arboga.

 

Medans jag väntade på de andra som skulle med minibussarna så tittade jag mig omkring här och åt lunch.

 

När jag åkte hemåt på söndan den 26/4 så åkte jag minibuss ända till Arlanda från Herrfallet. Vi var några stycken som skulle uppåt landet med flyg fast till olika orter och med olika avgångstider.

 

Det var en fin helg med föreläsningar, aktiviteter, nya kontakter med mera.

Av Dagny Fjällström - 13 november 2015 21:09

 

Titta aldrig ner när du tar nästa steg. Bara den som höjer blicken och fokuserar på horisonten hittar rätta vägen.

Dag Hammarskjöld, generalsekreterare FN

 

Mer citat finns här: Lördagstema - Citat, #17 -14 november 2015

 

 

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards