Alla inlägg under januari 2012

Av Dagny Fjällström - 25 januari 2012 13:43

 

Gamla kraftstation i Sikfors

 

Järnvägsbron i Sikfors

 

Järnvägsspåret i Sikfors

Helgen som var besökte jag Lasse i Sikfors och på våran promenad tog jag dessa bilder. Det var en mycket trevlig helg. Kommer att besöka honom igen och då blir det förhoppningsvis fler bilder därifrån.

Av Dagny Fjällström - 8 januari 2012 18:25

 

Blyerts

 

Colored Pencil

 

Watercolor Pencil

Jag tycker om att bearbeta bilder och prova mig fram. Man ska inte vara rädd för utmaningar. Rädd för att göra fel och misstag är jag inte för det är av det man lär sig mycket. Originalbilden till ovanstårnde bilder finns på  http://dagnysdagar.bloggplatsen.se/ och är tagen vid Norrigården i Boden.



Av Dagny Fjällström - 6 januari 2012 21:35

Denna plats går jag ofta igenom. Här ligger bl a Galleria Enter och endel andra affärer samt resturanger. Brukar strosa här i affärerna mellan varven och ibland träffar man på människor som man känner från sin gamla hemort som är i Boden på besök. Bilden är tagen hösten 2011.

Av Dagny Fjällström - 3 januari 2012 21:56

 

Finns väl inget godare än dessa bär. Denna bild tog jag på ena av mina promenader under hösten 2011 i Boden.

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards