Alla inlägg under juni 2016

Av Dagny Fjällström - 28 juni 2016 00:34

 

                        Tycker det är så fel att skräpa ner i vår natur och på andra platser.

 

                                       Mer bilder kan du se på TisdagsTema - fel  

Av Dagny Fjällström - 27 juni 2016 22:18

       

Sista delen av Robbgården på Hembygdsområdet, Norrigården. Bl a olika värmekällor som fanns förr.

Av Dagny Fjällström - 27 juni 2016 22:08

     

Mer gamla saker, möbler i Robbgården på Hembygsdområdet, Norrigården. Roligt att titta på gamla saker.

Av Dagny Fjällström - 27 juni 2016 21:51

        

Midsommaraftonen var jag på hembygdsområdet, Norrigården som är ett trivsamt område och sedan jag flyttade hit så har jag varit många gånger dit....och denna dag var jag in i Robbgården som finns på detta område, passade på att ta bilder på dessa gamla saker, möbler. Brukar tänka...tänk om de kunde tala vad de skulle ha att berätta. 

         

Av Dagny Fjällström - 21 juni 2016 14:20

Nytt blogginlägg på skrivarbloggen:

 

dagnysdagar.bloggplatsen.se

 

 

 

 



Av Dagny Fjällström - 19 juni 2016 18:24

     

På min promenad igår genom Boden så tog jag lite bilder på stan som får bli mitt bidrag denna helg.

 

                                                                  Fler bilder kan du se hos

                                                                             Helgbilden

Av Dagny Fjällström - 17 juni 2016 19:00

 

   Ta aldrig varandra för givet. Det är det absolut viktigaste. Varje dag tillsammans är en gåva.

    - Mark Levengood

                                        

                                              Mer Citat kan du läsa på Lördagstema

 

Av Dagny Fjällström - 16 juni 2016 22:03

 

Denna öppna spis finns  i huset som kallas för Gammelgård på Sunderby Folkhögskola. Tänk detta är också en otrolig fin människoskapelse som kan ge en en skön brasa en kall vinterdag / kväll eller en regnig höstkväll när man hör smattret av regnet mot fönstret / fönsterbläcket. 

 

Även denna finns på Sunderby Folkhögskola.

 

Båda bilderna är tagna en helg i slutet av maj i år när jag var på en kurs där. 

 

                                                                Mer bilder kan du se på:

                                                     Fredagstema: Människoskapelser  


Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards