Alla inlägg under december 2011

Av Dagny Fjällström - 29 december 2011 12:39

 

Nyårshälsning till alla mina bloggläsare samt till övriga vänner, släkt och bekanta. Önskar er ett bra 2012.

Bilden är tagen på torget i Boden.

Av Dagny Fjällström - 28 december 2011 19:55

  ¨

Idag på min promenad så var kameran med som vanligt och då tog jag denna bild. Vi går mot ljusare tider nu och det känns skönt. Jag ser framåt och lämnar det gamla bakom mig och kommer att gå in i 2012 med den tilltänkta.

Av Dagny Fjällström - 26 december 2011 20:16

    

Negativ

 

Embossing


Har sutttit med samma bild som i föregående inlägg och provat mig fram och jag tycker det är roligt och vill lära mig ännu mera. Mera kommer jag att lägga in också. Originalbilden är tagen här i Boden

Av Dagny Fjällström - 25 december 2011 00:17

 

Perspektiv

 

Illusion

 

Reflektion


Har suttit och lekt med en enda bild och åstadkommit detta: perspektiv, illusion och reflektion. Det säger ganska mycket för alla har perspektiv, illusioner och reflektioner över livet och annat. Man kan göra ganska mycket av en enda bild och det är bara fantasin som sätter stopp för en. Ska fortsätta att lära mig mera och våga prova och utmana mig själv att gå ännu längre. Hoppas få respons av andra som är duktigare än mig på bilder för jag vill ha både kritik på när något inte är bra och även när jag har gjort något bra. Blev intresserad under hösten av bilder och blogga om dem när jag lärde känna en person som håller på med det för det såg roligt ut. Det är roligt så jag tycker att han kan ta åt sig och känna sig stolt för han är duktig på bilder och att blogga om dem.

Av Dagny Fjällström - 23 december 2011 20:02

      

Lägger in en bild på en tomte som är tagen på torget i Boden och önskar alla en riktigt God Jul så här på uppsittarkvällen. Önskar innerligt att alla får en fin jul men många har det säkert svårt en sådan här helg så man kan skänka dem en tanke och önska att de fick vara med i julglädjen.

Av Dagny Fjällström - 18 december 2011 20:10

 

Fjärde advent, tiden går fort och nu närmar det sig jul, inte många dagar kvar och inte på detta år heller.  Få se vad 2012 har i beredskap åt en med utmaningar osv.

Av Dagny Fjällström - 12 december 2011 20:12

   

 

 

Äntligen har vi fått riktig vinter och det var friskt ute idag. Dessa vinterbilder är tagna idag på Norrigården i Boden. Jag har fina och glada minnen härifrån som jag brukar tänka tillbaka på. 

Av Dagny Fjällström - 10 december 2011 17:29

o  

Var på julmarknaden som håller till i kyrkstugorna både idag och i morgon. Det var verkligen mysigt där, fina hantverk osv och mycket folk. Det har kommit en hel del snö och snöade även när jag var där som ni ser på bilden. Knöt även nya kontakter,  känns alltid trevligt med det eftersom jag är en social människa och tycker om att prata och lära känna nya människor.

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards