Alla inlägg under mars 2012

Av Dagny Fjällström - 29 mars 2012 21:09

    

Dessa tog jag på min och Lasses promenad i Sikfors. Jag tycker verkligen om att vara ute när det är fint väder. Jag gillar när solens strålar silar fram bl a mellan trädstammarna. Skog och vatten älskar jag i all dess former. Kameran hänger alltid med mig nu för tiden för man vet aldrig vad man hittar på sina vandringar.

Av Dagny Fjällström - 28 mars 2012 08:58

 

Eva Persson Artdesigner. Denna profilbild har jag lånat av Eva med hennes tillåtelse.

 

Detta är ett av många verk är av Eva Persson artdesigner. Kortet med kuvertet fick jag av henne när jag var inbjuden till hennes vernissage i lördags den 24 mars 2012. Bilden på detta verk är tagen av mig. Hon gör fantastiska verk och jag blev förtjust i många av dem. Jag bloggade även på min skrivarblogg sedan jag varit på vernissage hos henne och lägger in en länk tilll det inlägget där två andra verk finns med på bilden som även den är tagen av mig:

http://dagnysdagar.bloggplatsen.se/2012/03/24/7603163-venissage/  

Av Dagny Fjällström - 27 mars 2012 21:41

    

Jag ser denna skola från mitt vardagsrumsfönster och det är Lundagårdsskolan i Boden. Bilden tog jag igår sedan det slutat regna och jag var ut och tog lite bilder.

Av Dagny Fjällström - 25 mars 2012 20:35

        

Dessa bilder tog jag i Framnäs som ligger i Piteå när jag var dit i fredags. Fick lust att ta bilder på dessa träd för även de kan se olika ut beroende på vad det är för art liksom allt annat som växer.

Av Dagny Fjällström - 24 mars 2012 20:14

 

Jag blickar framåt i livet och bakom nästa vägkrök vet man aldrig vad som väntar en. Jag känner glädje inför livet för det finns så mycket jag har att glädja mig åt. Jag är inte rädd för att möta vad som väntar mig bakom nästa vägkrök vad det än är.

Av Dagny Fjällström - 24 mars 2012 20:05

          

På promenaden i det härliga vädret igår (fredag) i Sikfors  tog jag även dessa bilder.

Av Dagny Fjällström - 23 mars 2012 19:08

     

På våran vandring idag i Sikfors gick vi förbi detta som jag lägger in bilder på. Det har varit en solig och fin dag, verkligen härligt ute. Våren är en årstid då allt kommer fram som gömts under snön, kan se mycket intressant som tinar fram.

Av Dagny Fjällström - 20 mars 2012 18:07

 

Denna gamla rostiga cykel stod ensam och övergiven lutat mot ett träd i Sikfors. Det var ett härligt promenadväder och skönt ute denna söndag då vi gick förbi den.


Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards