Alla inlägg under oktober 2014

Av Dagny Fjällström - 25 oktober 2014 13:35

 

                                                                Ordlös lördag #126

Av Dagny Fjällström - 19 oktober 2014 21:42

 

Igår lördag hade vi verkligen soligt och fint väder här i Boden och då tog jag denna bild på min långpromenad.....men nu har snön kommit så få se om den har kommit för att stanna.

 

                                                                      Mer bilder hittar du här:

                                                                                 Helgbilden

Av Dagny Fjällström - 18 oktober 2014 00:06

       

                                                                         Mer kan du se här:

                                                                  Ordlös lördag - Graffiti

Av Dagny Fjällström - 17 oktober 2014 23:30

               

Då var det del 2 i dagens promenad. Jag gillar hösten med alla dess färgskiftningar och solen som kikade fram en liten stund under min promenad och lyste upp. Tycker om att vandra i vår vackra natur även om hösten men har tyvärr inte haft förmånen till det denna höst av olika anledningar.


Av Dagny Fjällström - 17 oktober 2014 23:14

    

Idag var jag ut på en rejäl promenad och det har varit grått så gott som hela dagen men det var ändå skönt ute fast det var kyligt. Skönt att andas in den friska luften. I andra bilden kan man skymta kyrkan samt kyrkstugorna. Solen tittade fram en liten stund medans jag var ute och de bilderna som jag tog medans solen var framme kommer i ett separat blogginlägg i "Höstpromenad i Boden. Del 2.


Av Dagny Fjällström - 16 oktober 2014 13:21

 

I förra veckan var jag och tittade på Tusen bitar av/med Björn Afzelius på bion. Den var verkligen bra och jag skulle gärna se om den för den är sevärd.

 

                                                                    Torsdagstema I like

 

 

 




Av Dagny Fjällström - 14 oktober 2014 14:42

 

Det var ett tag sedan jag bloggade, tankarna har funnits där att göra inlägg men har haft endel att göra p g a att jag bl a har bytt bostad så allt tar sin tid....men jag kommer att börja så smått igen och med mig kameran på mina promenader. 

 

Kommer att göra ett inlägg även på skrivarbloggen någon av dagarna och i den kommer jag att skriva lite mer om vad som har varit och vad som kommer så gå gärna in där och länken är: www.dagnysdagar.bloggplatsen.se


Bilden jag lägger in är från arkivet och den är då jag var på musikens makt i Luleå sommaren 2013.

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards