Alla inlägg under september 2015

Av Dagny Fjällström - 27 september 2015 18:16

 

Min kisse Ronja, hon är gossig, mysig och snäll......är alltid glad när man kommer hem och även då vill hon vara god och hälsar en välkommen till hemmets lugna vrå. Bilden är tagen idag.

 

Samtidigt är det en tävling med vinster från MobileFun.

 

Mera bidrag hittar du här: 

Fotoutmaning helgbilden 2015-09-27 - vinn tillbehör för 900 kr till din smartphone!

 

Av Dagny Fjällström - 19 september 2015 19:00

Jag var bjuden på dop i Bodens kyrka i påskas så då passade jag på att ta dessa bilder som jag tycker passar in på sällskap.

 

Mamma Erika och Signe som döptes.

 

Helan familjen vid Signes dop.

 

Kusinen Alva med sin mamma Jenny som också var med vid dopet.

 

Om ni ser på bilderna där Erika och Jenny är med så är de tvillingar. 

 

                                                        Mera inlägg hittar ni här:

                                                    Fototriss del 313: Sällskap

Av Dagny Fjällström - 18 september 2015 10:05

 

Hembygdsgården i Jokkmokk.

 

                                           Mer inlägg hittar du här

                                                 Fredagstema # Människoskapelser

Av Dagny Fjällström - 13 september 2015 18:29

       

Igår på min promenad i det fina vädret så gick jag ena av gångvägarna vid vattnet, älskar att gå vid vattnet och igår kände jag att nu är det dags att ta en av de vägarna igen......Boden är en fin stad att promenera i och ta bilder.

 

                                                       Mera inlägg hittar du här:

                                              Fotoutmaning Helgbilden 2015-09-13 

Av Dagny Fjällström - 9 september 2015 18:31

  

Den fina Folkskolan i Boden. Bilden tagen i Stadsparken.

      

Bilder från Stadsparken. 

 

Dessa bilder tog jag igårkväll och det var riktigt skönt ute när jag tog min promenad. 

Av Dagny Fjällström - 6 september 2015 10:46

     

När jag tänker på stillhet så är det till stugan inom Jokkmokks kommun som mina tankar far. Där laddar jag batterierna och det är en plats som ger mig lugn och ro. Trivs gör jag där och har varit mycket där och är dit när jag är ledig i den mån jag kan. Mitt hjärta kommer alltid att tillhöra denna plats.

 

                                                 Mer inlägg om stillhet hittar du här:

                                                      Fototriss del 311: Stillhet 

 

 

 

 

 

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards