Alla inlägg under oktober 2013

Av Dagny Fjällström - 27 oktober 2013 15:58

            

Nu har vi slutet på Oktober månad och sommaren har gått förbi alldeles för fort så dessa tre bilder får bli min fototriss denna gång.

 

Denna låt  är det som jag valde.

                                                          

                                                            Fototriss del 236: En låt

 

 

 



Av Dagny Fjällström - 22 oktober 2013 19:30

       

På morgonen när jag stod och väntade på bussen vid busshållplatsen i Boden för att åka ut till arbetet så tog jag dessa bilder.........himlen var vacker med sina färger denna morgon. Hade tagit mer bilder om jag hade hunnit efter vägen till busshållplatsen men hade inte tid att stanna upp förän jag var framme där för att hinna med bussen ut till Torpgärdan.

 

Av Dagny Fjällström - 20 oktober 2013 19:45

       

Det var soligt och fint väder idag i Boden men det blåste inte varma vindar utan småkallt.....det var ändå skönt ute.Dessa bilder är tagna idag efter ena av promenadvägarna vid vattnet och jag gillar verkligen att gå dessa vägar.

Av Dagny Fjällström - 17 oktober 2013 08:14

Jag gillar att prova olika maträtter och Sushi är en av rätterna som jag gillar som  jag har provat på.

                                                  
                      

                     

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards