Alla inlägg under mars 2015

Av Dagny Fjällström - 31 mars 2015 20:53

   

En dag närmare bestämt tisdagen den 24 mars i år åkte jag upp till Jokkmokk över dagen och tog då bilder under min färd. Dessa två bilder är från Edefors tog dem på väg upp då jag stannade för att ta en liten paus.

 

Denna bild är tagen i Forsviken utanför Jokkmokk samma dag då jag var på väg till min barndomsby Vaikijaur.

 

Bilden tagen i Forsviken och det är min barndomsby som syns.

   

Dessa två bilder är även tagna i Forsviken och fjällen syns och på den andra bilden så syns även min barndomsby på avstånd.

 

Det var en solig och fin dag, sådana dagar gillar jag som är så här fina.

Av Dagny Fjällström - 14 mars 2015 17:36

 

Inlandsbanan i Forsviken utanför Jokkmokk 

 

Detta transportmedel körde efter järnvägen i Boden och skulle någonstans.

 

Bilutställningen på Kvarnängen i Boden.

   

                                                    Fototriss del 293: Transportmedel            


Av Dagny Fjällström - 14 mars 2015 17:25

 

                                                      Ordlös lördag #145 - På väg

Av Dagny Fjällström - 11 mars 2015 17:10

 

En bild över ena av gångvägarna i Boden vid vattnet och jag gillar att gå dessa vägar.

 

Bodens kyrka syns där frammen och man kan skymta kyrkstugorna bland träden.

 

Bl a tog jag idag bland många andra bilder dessa två i det fina vädret. Var ute på en promenad och hade kameran med mig som brukar vara mig en ständig följeslagare.


Av Dagny Fjällström - 10 mars 2015 21:39

   

                                                          Sommaren hör till min favoritårstid.  


                                                                    Mer bidrag hittar du här:

                                                                            TisdagsTema


Av Dagny Fjällström - 3 mars 2015 12:01

 

Sushi är verkligen smakrikt.....åt det när jag fyllde år i Januari och det är något som jag gillar.


                                                           Här hittar du fler bidrag:

                                                                   Tisdagstema


   

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards