Alla inlägg under juni 2012

Av Dagny Fjällström - 30 juni 2012 11:33

 

Denna bild är tagen vid entrén till Sunderby sjukhus. Liksom på många andra platser så har de flera vackra blomarrangemang på sjukhusområdet. 


Av Dagny Fjällström - 29 juni 2012 18:20

     

Har legat inne några dagar på Sunderby sjukhus och då tog jag dessa bilder medans jag var där. Har inte upptäckt denna plats förän nu denna gång fast jag har legat inne tidigare, kan bero på att man inte gått direkt åt detta håll förut. Första bilden är tagen från balkongen på patienthotellet och de två undre på min promenad.

Av Dagny Fjällström - 23 juni 2012 19:51

   

Dessa två bilder tog jag igår vid Norrigården men tyvärr så vet jag inte trädets namn och hittade ingen som jag kunde fråga. Hoppas att någon av mina bloggläsare kan ge mig ett namn.

Av Dagny Fjällström - 23 juni 2012 11:33

 

Denna bild tog jag igår på ena promenadvägen vid vattnet när vi gick från Norrigården jag och dottern. Man kan inte tro att det är så centralt som det är och att de kör med båt.   

Av Dagny Fjällström - 23 juni 2012 11:24

         

Igår midsommarafton var jag och Josefin (dottern) ut på en promenad via Norrigården och satt där och hade det trevligt. Passade då på att ta dessa bilder när vi var och gick därifrån.


Av Dagny Fjällström - 21 juni 2012 22:51

 

En glad och trevlig midsommar önskar jag er alla.

Av Dagny Fjällström - 20 juni 2012 16:21

   

Denna väg brukar jag ibland ta när jag går till arbetsförmedlingen som ligger här nedanför. Kvarnängen finns också strax här intill liksom järnvägsstationen som finns ännu längre ner om man fortsätter denna väg. Man kan även gå promenadvägen hit efter Bodenån och fortsätta någon av de andra promenadvägarna vid vattnet om man känner för det. Bilderna är tagna en dag i förra veckan då jag var ute.

Av Dagny Fjällström - 20 juni 2012 15:49

   

Det byggs för fullt för nya gallerian i Boden och lägenheter blir det i samma byggnad. Bilderna tog jag sista veckan på ena av mina promenader.


   

  





Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards