Alla inlägg under april 2018

Av Dagny Fjällström - 2 april 2018 20:04

  

     Denna arkivbild är tagen i Gällivare för något / några år sedan så jag tycker den passar till veckans fotoutmaning där kundvagnarna står inuti ett slags "kundvagnsgarage".

 

                                             Mer bilder på veckans ord INUTI hittar här. 

   

Av Dagny Fjällström - 2 april 2018 19:31

      '

Har inte bloggat på tre månader på årets första dag. Jobbar heltid och har inte orkat blogga men känner att jag vill komma igen med bloggandet igen för på något sätt har jag saknat det. 

 

Påsken har jag varit hemma och haft det skönt. Dottern har varit förbi så vi har ätit middag tillsammans. Har även varit ute på promenad i det fina vädret.

 

         

I mars var Rickard Söderberg här i Boden och uppträde så jag var på hans konsert......den var verkligen bra, en upplevelse. Hans konserer / uppträdanden går jag gärnaa på igen.

 

Nu ska det inte dröja lika länge till nästa inlägg.

 

 

      

 



Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards