Alla inlägg under maj 2013

Av Dagny Fjällström - 31 maj 2013 15:36

 

Vattenköldpaddan Bernt även kallad Sköldis är verkligen en kompis och han är otroligt social av sig. Bernt vill vara med och se vad man gör och tittar även på TV:n.

 

                                                                    Fler bidrag hittar du här:

                                                                   Tema Fredag - Kompis

 

Av Dagny Fjällström - 19 maj 2013 09:26


 

Kycklingfilér som min dotter marinerat och sedan lindat in i bacon och kokat vit quinoa och en även gjort en god sås till. Det var verkligen gott.

 

Sushi är gott.

 

Onyttigt som jag helst avstår ifrån men kan smaka ibland men det är sällan.

 

                                                       Fler bidrag hittar du här:

                                                    Fototriss del 219: Ätbart

 

 

Av Dagny Fjällström - 12 maj 2013 15:51

     

Det finns många gröna nyanser under sommrarna och här är mitt bidrag till Fototriss tävling denna vecka där vinsten kommer från Castanea vandrarhem där man har chans att vinna övernattning i 2-bäddsrum i 3 nätter.


Av Dagny Fjällström - 10 maj 2013 22:15

 

                         Fler tävlingsbidrag om Budskap hittar du här hos Ordlös lördag  

                                               med vinster från Moderskeppet Guld

Av Dagny Fjällström - 10 maj 2013 11:00

 

Emma och hunden Ludde sitter mjukt i vagnen. Bilden är tagen 1:a maj i år.

 

                                                             Mera bidrag hittar du här:

                                                               Tema Fredag - Mjukt

 


 

 

Av Dagny Fjällström - 2 maj 2013 08:07

 

Jag gillar Sushi.....detta tog vi hem från Sushi & Te i Boden.....det var gott så jag kommer att köpa det fler gånger där. 

 

                                                    Fler bidrag hittar du här:

                                                      Torsdagstema I like

Av Dagny Fjällström - 1 maj 2013 19:00

             

 

Idag var jag med Eva och hennes dotter Erika och barnbarnet Emma och tittade på MC-kortegen som gick genom Boden.  Vilken härlig känsla det måste vara att sitta på en MC och åka...hade gärna velat det men man kan inte få allt.

Av Dagny Fjällström - 1 maj 2013 10:59

 

Brännastrand (bilden tagen på avstånd). Sång, musik o talare där på valborgsmässoafton.

 

Majbrasan på Kvarnängen.

    

På hemväg genom Boden såg vi fyrverkerierna från Kvarnängen.

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards