Alla inlägg under januari 2013

Av Dagny Fjällström - 29 januari 2013 13:42

   

Idag på min promenad genom Boden till arbetsförmedlingen hade jag kameran med mig och tog då dessa bilder. Det var riktigt skönt ute och solen lyser så fint. Känns skönt att vi går mot ljusare tider men alla årstider har sin tjusning.

Av Dagny Fjällström - 20 januari 2013 13:12

        

Stugan och naturen ligger mig varmt om hjärtat och dessa tre bilder har jag tagit där jag har stugan inom Jokkmokks kommun.

Dessa tre bilder får bli mitt bidrag till tävlingen hos Fototriss med chans att vinna resecheck från Ving och mitt resmål skulle bli Turkiet om jag vann för jag har inte varit dit.

Av Dagny Fjällström - 12 januari 2013 13:18

 

Fler bidrag hittar du här: Ordlös lördag i samarbete med Artensoft som skänkt priset där två stycken kan vinna en licens till datorprogrammet "Tilt Shift Generator" och länken är:   http://www.tiltshiftgenerator.com/                                            

 

Av Dagny Fjällström - 10 januari 2013 17:24

 

Jag tar bloggvila ett tag nu för jag känner att jag inte hinner med bilder och blogga nu eftersom jag läser och har prover denna månad som jag måste ägna min tid åt. Återkommer när jag känner att jag har tid för jag vill inte sluta med bilder och bloggen eftersom jag gillar att hålla på med det. Önskar er en fin tid fram tills jag återkommer.

Av Dagny Fjällström - 3 januari 2013 12:32

 

Bilden är tagen idag på min promenad.


Fler bidrag hittar du här: Himmelsk hos Petunia

4987378325_b77095bd20_b[1]

Av Dagny Fjällström - 3 januari 2013 08:58

 

Nu har det gått någon dag in på det nya året och jag var på en långpromenad igår genom min hemstad Boden och tog då denna bild som får bli mitt första inlägg på detta nya år.

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards