Direktlänk till inlägg 2 september 2018

Lycka - V.36

Av Dagny Fjällström - 2 september 2018 22:15

Lyckan för mig är de små vardagliga sakerna som kan glädja en som bland annat (läs fortsättning under bilderna)

 

kunna vara ute i naturen på promenad, andas in den friska luftan, vara vid vatten och kunna stanna upp och bara vara med mera det ger en mycket (bilden tagen i veckan) och

 

förra helgen var det skördemarknad här i Boden så jag var med i några tävlingar och glädjen över att jag vann ett pris är också en lycka.

 

Lyckan är inte alltid att det ska vara stort utan små saker kan glädja en människa långt.

 

Mer om Lycka hittar du hos Gemsweeklyphotochallenge.

 

 

 

 

 

 
 
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"LillaSyster\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"LillaSyster\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

3 september 2018 08:48

Vilken trevlig vinst!
Fina naturbilder. Önskar dig en bra vecka, fint tolkat!

http://mittskogsliden.blogg.se

Dagny Fjällström

3 september 2018 10:24

Tack!

 
Margareta

Margareta

3 september 2018 13:49

Visst är de små vardagliga sakerna som ger oss lycka och vi tänker nog inte alltid på det som lycka. Att vinna en liten eller stor vinst ger också en slags lycka även om den kanske inte är lika viktig som det förra.

http://margaretag.nu

 
Helen

Helen

4 september 2018 07:03

Jag håller helt med dig, det finns många små saker och tillfällen som skänker lycka. Det behöver inte vara mer än så.

http://www.helenscolorlife.com

 
Vilt og vakkert

Vilt og vakkert

4 september 2018 17:05

Heisann, du har helt rett ;:OD)

http://viltogvakkert.blogspot.com

 
Musikanta

Musikanta

4 september 2018 20:21

Jag tycker precis som du - är glad över varje dag som jag kan gå ut och njuta av naturen.
Ingrid

http://Musikanta.blogspot.se

 
Anne-Mari

Anne-Mari

4 september 2018 23:02

Heilt enig med deg.
De små gleder gir lykkekjensle.

http://amosinblogg.blogspot.com

 
paula

paula

7 september 2018 21:16

Precis så är det, o grattis till den fina vinsten

http://paulaz.se

Dagny Fjällström

8 september 2018 00:32

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dagny Fjällström - 18 april 2020 21:57


         Drygt halva april har gått och coronnan håller i sig ännu och lär så göra ett bra tag till. Tur jag hade hunnit gå i pension vid årsskiftet. Dagarna får jag att gå för jag har mina intressen som jag kan hålla på med hemifrån och så går...

Av Dagny Fjällström - 1 april 2020 20:53


  Den här veckan är det händer som är veckans utmaning. Ser ni handen som sticker fram. Denna staty finns i Trelleborg och bilden är tagen 2018 då jag besökte staden.    Fler bilder om händer hittar du hos Gemsweekly Photochallenge.     ...

Av Dagny Fjällström - 25 mars 2020 20:52


  Bilden är en arkivbild från 2012 och det är kraftverksdammen i Sikfors.   Om du vill se fler bilder på ordet damm så kan du titta in hos Gemsweekly Photochallenge.     ...

Av Dagny Fjällström - 16 februari 2020 21:38


      Denna bild av bland annat blad tog jag sommaren 2019 i Botaniska trädgården i Göteborg då jag var där. Det är värt att göra besök i denna trädgård.                       Mer inlägg om blad hittar du hos Gemsweekly Photochallenge.         ...

Av Dagny Fjällström - 15 februari 2020 22:38


  Det var ett tag sedan jag bloggade, har inte känt för det men tankarna har funnits på den i alla fall. Har börjat på ett nytt kapitel vid årsskiftet. Gick i pension 1:a januari i år och det känns skönt, man slipper passa tider annat än när man h...

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards