Direktlänk till inlägg 23 juli 2017

Boden alive och Sommarmarknad

Av Dagny Fjällström - 23 juli 2017 16:20

I helgen har det varit en del aktiviteter här som Bodenalive och sommarmarknad. Sedan jag gjort undan tvätten igår så tog jag mig min dagliga promenad och passade även då på att kolla sommarmarknaden och Boden alive. Blir egentligen trött när jag har tvättstugan för jag måste till andra huset så det känns med att bära och alla trappor men kände att jag ville ut en stund och få min promenad samt få i mig luft.

Köpte inget på marknaden förutom en klådda som jag tycker är så goda när  dom är ljummen med lite smör på och även ost. Mums säger jag. Lägger in lite bilder från Boden alive.

        

 Kronrodden

                

                         

Några av åkattraktionerna


                        

Denna uppblåsbara tyckte jag såg skojig ut.

 

Det var mycket folk i farten överallt.

 

Helgen går mot sitt slut har rustat lite grann även idag och varit ut en runda. Man måste passa på att få undan det mesta under helgen eftersom jag jobbar heltid och man orkar inte allt på vardagkvällarna när man kommer hem.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dagny Fjällström - 18 april 2020 21:57


         Drygt halva april har gått och coronnan håller i sig ännu och lär så göra ett bra tag till. Tur jag hade hunnit gå i pension vid årsskiftet. Dagarna får jag att gå för jag har mina intressen som jag kan hålla på med hemifrån och så går...

Av Dagny Fjällström - 1 april 2020 20:53


  Den här veckan är det händer som är veckans utmaning. Ser ni handen som sticker fram. Denna staty finns i Trelleborg och bilden är tagen 2018 då jag besökte staden.    Fler bilder om händer hittar du hos Gemsweekly Photochallenge.     ...

Av Dagny Fjällström - 25 mars 2020 20:52


  Bilden är en arkivbild från 2012 och det är kraftverksdammen i Sikfors.   Om du vill se fler bilder på ordet damm så kan du titta in hos Gemsweekly Photochallenge.     ...

Av Dagny Fjällström - 16 februari 2020 21:38


      Denna bild av bland annat blad tog jag sommaren 2019 i Botaniska trädgården i Göteborg då jag var där. Det är värt att göra besök i denna trädgård.                       Mer inlägg om blad hittar du hos Gemsweekly Photochallenge.         ...

Av Dagny Fjällström - 15 februari 2020 22:38


  Det var ett tag sedan jag bloggade, har inte känt för det men tankarna har funnits på den i alla fall. Har börjat på ett nytt kapitel vid årsskiftet. Gick i pension 1:a januari i år och det känns skönt, man slipper passa tider annat än när man h...

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards