Direktlänk till inlägg 24 maj 2017

Onsdag förmiddag

Av Dagny Fjällström - 24 maj 2017 09:40

                           

Sitter och ändrar lite på bloggen med färger osv så här på fm. Har jobbat lite vid datorn med annat och vad det är skönt att ha en ny dator som inte segar och är snabbare. Ljuvligt är det. 

 

Det blir även en fin dag denna dag också. Ska ut på min dagliga promenad idag och då i samma veva gå förbi af och göra ett ärende där.....har ett arbete på gång bara jag får börja när facket och kommunen är klar....pratade med kommunen igår så vi får se när de blir klara.....de har haft all tid i världen på sig men klart allt drar ut på tiden, man kan fundera vad de gör egentligen. Är man arbetslös och ska redovisa något så är det på dagen det ska vara inne så jag tycker det är konstigt att de inte kan vara snabbare då när de ska ha ut oss i arbete....men då ska vi vänta minsann...nåja har jag väntat sedan i februari så kan  jag vänta tills det är klart. 

 

Känner av smärtan lite mer idag i nacken och axeln så det är bara att träna på med mina övningar. Så är det mina promenader som jag måste ha dagligen men igår fuskade jag med promenaderna ides inte gå igår.....men det har varit mycket senaste tiden så jag kände att jag måste bara få andas och vara en dag.

 

Fotoutmaningarna som jag har varit med i när det gällt bilder så har många lagt ner dem och det tycker jag är trist för det var roligt att hålla på med det och även se andras bilder. Så nu är jag med bara i två fotoutmaningar men jag hoppas att det ska dyka upp någon fler som man kan vara med i.

 

Nu ska jag göra annat innan jag ska ut och bilden jag lägger ut idag tog jag på ena av mina promenader som jag var ut på under maj månad i år.


 

 


 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dagny Fjällström - 18 april 2020 21:57


         Drygt halva april har gått och coronnan håller i sig ännu och lär så göra ett bra tag till. Tur jag hade hunnit gå i pension vid årsskiftet. Dagarna får jag att gå för jag har mina intressen som jag kan hålla på med hemifrån och så går...

Av Dagny Fjällström - 1 april 2020 20:53


  Den här veckan är det händer som är veckans utmaning. Ser ni handen som sticker fram. Denna staty finns i Trelleborg och bilden är tagen 2018 då jag besökte staden.    Fler bilder om händer hittar du hos Gemsweekly Photochallenge.     ...

Av Dagny Fjällström - 25 mars 2020 20:52


  Bilden är en arkivbild från 2012 och det är kraftverksdammen i Sikfors.   Om du vill se fler bilder på ordet damm så kan du titta in hos Gemsweekly Photochallenge.     ...

Av Dagny Fjällström - 16 februari 2020 21:38


      Denna bild av bland annat blad tog jag sommaren 2019 i Botaniska trädgården i Göteborg då jag var där. Det är värt att göra besök i denna trädgård.                       Mer inlägg om blad hittar du hos Gemsweekly Photochallenge.         ...

Av Dagny Fjällström - 15 februari 2020 22:38


  Det var ett tag sedan jag bloggade, har inte känt för det men tankarna har funnits på den i alla fall. Har börjat på ett nytt kapitel vid årsskiftet. Gick i pension 1:a januari i år och det känns skönt, man slipper passa tider annat än när man h...

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2017 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards