Alla inlägg den 15 augusti 2016

Av Dagny Fjällström - 15 augusti 2016 10:03

 

Känner en enorm glädje.......går mot slutet av detta kapitel och snart tar början mot något nytt i mitt liv....ska berätta längre fram om min sköna / härliga sommar. Jag har njutit fullständigt av sommaren och har haft många goda skratt med mina härliga vänner som jag litar fullständigt på. Har gjort många roliga saker som jag berättar om senare. Sommaren har gått alldeles för fort och hösten har börjat att göra sig påmind men hoppas ännu på många fina höstdagar. Jag älskar livet och kommer att ta vara på varje möjlighet att njuta av livet vad det har att erbjuda. Som sagt jag har ännu några dagar kvar på det gamla innan jag vänder blad och börjar på en nytt kapitel med annat som jag har planerat in som tar sin början snart. Men tråkigt har jag aldrig för man ska omge sig med de som ger en glädje och positiv energi. 

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards