Alla inlägg under november 2015

Av Dagny Fjällström - 12 november 2015 10:48

 

Det finns många fina ordspråk och denna tog jag en bild av för något år sedan.

 

Mera inlägg hittar du här: Torsdagstema - I like

Av Dagny Fjällström - 11 november 2015 10:18

 

Lägger in en arkivbild på dotterns yngsta kisse "Lillan", bilden är tagen för ca, drygt ett år sedan. Denna kisse är syster med min kisse "Ronja". De är lika gamla, från samma kull.

 

Mer bidrag finns här: Onsdagstema #291 - Omsvept

 

 

Av Dagny Fjällström - 6 november 2015 22:01

     

                                          Var du än är, vad du än gör, var närvarande    

                                                                            - Eckhart Tolle

 

                        Fler citat hittar du här: Lördagstema - Citat, #16 - 7 november 2015


Av Dagny Fjällström - 6 november 2015 10:56

 

Denna bild får bli mitt bidrag på människoskapelser av dessa båtar. Bilden är tagen i Stockholm den 26 april 2015.

 

                                        Fler bidrag finns här:

                              Fredagstema: Människoskapelser

Av Dagny Fjällström - 5 november 2015 09:49

       

Bilderna är tagna i höst här i Boden där jag har bott i fyra år . Trivs väldigt bra med staden, naturen och människorna så jag gillar denna ort mycket bra.

 

Mer bidrag hittar du här: Torsdagstema - I like



Av Dagny Fjällström - 4 november 2015 11:04

 

Om man skulle träffa en sådan här levandes skulle man få panik och lägga benen på ryggen.....

 

                                            Mer hittar du här:

                                              Onsdagstema

Av Dagny Fjällström - 3 november 2015 19:38

   

Här kommer mitt bidrag till veckans tema och jag hade svårt att välja mellan dessa två bilder så båda får vara med....bilderna är tagna idag i Boden.

 

Mer hittar du här: Tisdagstema - Reflektion

Av Dagny Fjällström - 1 november 2015 19:23

Denna finns efter gågatan i Boden och bilden är tagen i fredags då jag var ut på en promenad och gick genom stan innan jag gick hem.


Mera inlägg finns här: Fotoutmaning Helgbilden 2015-11-01

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards