Direktlänk till inlägg 19 september 2015

Fototriss del 313: Sällskap

Av Dagny Fjällström - 19 september 2015 19:00

Jag var bjuden på dop i Bodens kyrka i påskas så då passade jag på att ta dessa bilder som jag tycker passar in på sällskap.

 

Mamma Erika och Signe som döptes.

 

Helan familjen vid Signes dop.

 

Kusinen Alva med sin mamma Jenny som också var med vid dopet.

 

Om ni ser på bilderna där Erika och Jenny är med så är de tvillingar. 

 

                                                        Mera inlägg hittar ni här:

                                                    Fototriss del 313: Sällskap

 
 
jeanette

jeanette

19 september 2015 21:23

Fint sällskap

http://nettes-blogg.se

 
Annette

Annette

20 september 2015 13:55

Så fint med dop :)

http://justnujusthar.wordpress.com

 
Tomtan

Tomtan

20 september 2015 17:16

Underbart!

http://entomtastankar.wordpress.com

 
Anneli - A'la Foto

Anneli - A'la Foto

21 september 2015 04:08

Vad roligt med dop! Det kommer jag också få gå på inom en snar framtid och även jag kommer fotografera det! :)

Ha en fin vecka!

http://alafoto.se/blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dagny Fjällström - 18 april 2020 21:57


         Drygt halva april har gått och coronnan håller i sig ännu och lär så göra ett bra tag till. Tur jag hade hunnit gå i pension vid årsskiftet. Dagarna får jag att gå för jag har mina intressen som jag kan hålla på med hemifrån och så går...

Av Dagny Fjällström - 1 april 2020 20:53


  Den här veckan är det händer som är veckans utmaning. Ser ni handen som sticker fram. Denna staty finns i Trelleborg och bilden är tagen 2018 då jag besökte staden.    Fler bilder om händer hittar du hos Gemsweekly Photochallenge.     ...

Av Dagny Fjällström - 25 mars 2020 20:52


  Bilden är en arkivbild från 2012 och det är kraftverksdammen i Sikfors.   Om du vill se fler bilder på ordet damm så kan du titta in hos Gemsweekly Photochallenge.     ...

Av Dagny Fjällström - 16 februari 2020 21:38


      Denna bild av bland annat blad tog jag sommaren 2019 i Botaniska trädgården i Göteborg då jag var där. Det är värt att göra besök i denna trädgård.                       Mer inlägg om blad hittar du hos Gemsweekly Photochallenge.         ...

Av Dagny Fjällström - 15 februari 2020 22:38


  Det var ett tag sedan jag bloggade, har inte känt för det men tankarna har funnits på den i alla fall. Har börjat på ett nytt kapitel vid årsskiftet. Gick i pension 1:a januari i år och det känns skönt, man slipper passa tider annat än när man h...

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards