Alla inlägg under augusti 2013

Av Dagny Fjällström - 15 augusti 2013 10:08

   

Bodens kyrka är verkligen vacker. Dessa bilder tog jag en kväll denna vecka.

Av Dagny Fjällström - 13 augusti 2013 14:34

 

Bär som t ex hallon är hälsosamt och nyttigt att plocka och äta.

 

Att vistas ute i vår natur är hälsosamt och rogivande.

 

Det är nog hälsosamt att flyga från blomma till blomma som dessa små varelser gör.

 

                                                          Mer bidrag hittar du här:

                                                                   Tisdagstema


Av Dagny Fjällström - 10 augusti 2013 00:17

                                                            Ordlös lördag #67

                                                                Ordlös lördag


Av Dagny Fjällström - 9 augusti 2013 16:35

     

Finns mycket att se och göra t ex Svanen som syns kan man hyra och trampa omkring med, det ser verkligen härligt ut när man ser dem.....kanske det kommer något tillfälle att man hyr en Svan en solig och fin dag. Finns även parkbänkar uppställda lite varstans om man känner för att sitta en stund och iaktta och bara vara.

Av Dagny Fjällström - 9 augusti 2013 16:20

 

                  

Igår gick jag en promenad efter ena av gångvägarna vid vattnet, tycker det är fint att gå dessa promenadvägar. Jag brukar även välja andra vägar att gå för det är intressant det finns alltid något nytt att upptäcka som man kanske inte lagt märke till förut.


Av Dagny Fjällström - 8 augusti 2013 00:26

               

Jag har varit i stugan som jag har strax utanför Jokkmokk i några dagar denna vecka och då tog jag dessa bilder. Tycker om att vara där i denna ljuvliga natur med både skog och vatten omkring mig.


Fler bidrag hittar du här:

Torsdagstema I like #105

Av Dagny Fjällström - 3 augusti 2013 20:09

         

Det var en solig och fin sommardag idag så på min promenad gick jag om kyrkan och hembygdsområdet och tog då dessa bilder.           

Av Dagny Fjällström - 1 augusti 2013 00:31

         

Jag gillar våra ljusa sommarnätter här uppe i norr. Men det börjär att mörkna när vi går mot hösten. Bilderna jag lägger in tog jag fredagsnatten den  26/7  2013 i Boden efter ena av promenadvägarna vid vattnet.


Fler bidrag hittar du här:

Torsdagstema I like #104

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards