Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Dagny Fjällström - 24 maj 2012 16:09

 

Denna bild har jag tagit sett från vägen upp mot bagarstugan med mjölkställningen med mjölkhinkarna som nu har blomarrangemang istället för mjölk.....svunna tider.... roligt att det finns kvar gamla saker som man möter på ibland.

 

Denna bänk finns strax intill bagarstugan, bara några meter därifrån. Skönt att kunna sätta sig en stund och njuta om man känner för det. Båda bilderna har jag tagit på dagens promenad.

Av Dagny Fjällström - 24 maj 2012 14:47

   

Denna bagarstuga gick jag förbi idag och den finns i Boden. En sådan brunn som finns med på denna bild har jag i min stuga. Härligt att kunna veva upp vatten en fin dag som denna.

Av Dagny Fjällström - 24 maj 2012 14:28

 

Idag var jag ut i det fina vädret och det är precis som en sommardag. Var ner till vattnet och hörde kluckande mot stranden när vågorna kom in mot land. Längtan kom då att åka till stugan och kunna gå och vara ute där eftersom jag har så nära till vattnet där och kunna höra vågorna skvalpa. Denna bild är tagen idag här i Boden.

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards