Alla inlägg under mars 2012

Av Dagny Fjällström - 16 mars 2012 15:22

     

Dessa bilder tog jag i onsdags den 14 mars på ena av mina promenader den dagen och det var så härligt att vara ute så jag var sedan på kvällen också och promenerade. Dessa bilder är tagna på dagen.

Bild 1: Bodens kyrka.  Bild 2: Norrigården och där serverar de god mat så gör gärna ett besök där.  Bild 3: Lada vid Norrigården.

Av Dagny Fjällström - 14 mars 2012 21:48

        

Idag har jag verkligen varit och promenerat en hel del i det vackra vädret.  En hel del bilder blev det bland annat dessa som jag inte kunde låta bli att fotografera. Det märks att det tar en hel del på snön nu och då kan det komma mycket intressant fram som gömts under snön.

Av Dagny Fjällström - 10 mars 2012 18:02

              

Vilket härligt väder vi har haft idag så jag tog mig en riktigt lång promenad och ljuvligt var det. Takdropp var det också så nu märks det att vi går mot ännu mera vår. Bilderna som jag lägger in nu tog jag under min promenad idag,

Av Dagny Fjällström - 9 mars 2012 16:42

 

 

    

Lombergsfallet inom Gällivare kommun. Ena av mina älskade smultronställen.

Av Dagny Fjällström - 9 mars 2012 16:32

     

Lombergsfallet inom Gällivare kommun. Det här är också ena av mina smultronställen. Varje gång jag åker åt detta håll så om jag har möjlighet så går jag hit. Det är otaliga gånger jag har varit här och det är något som jag bevarar och tar fram emellanåt under året. Jag har många minnen från dessa trakter och omgivningarna som jag har fått genom åren.

Av Dagny Fjällström - 2 mars 2012 22:16

    

Bild 1

 

Bild 2

Dessa bilder tog jag vid mitt besök hos släktingar på deras gård vid mitt besök hos dem den 29/2 - 1/3 2012 på deras gård/tomt. Bild 1: En del av ett lärkträd, tycker kottarna var söta annorlunda mot grann- och tallkottar. Bild 2: Fågeholk på en trädstam.

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards