Alla inlägg den 18 april 2017

Av Dagny Fjällström - 18 april 2017 11:30

      

Nu är påsken över och det känns skönt att vardagen är här. Klart att det är skönt med några extra lediga dagar för dem som har arbeten men är man arbetssökande så är den andra dagen den andra lik förutom att det kan bli mindre med människor i rörelse.

Förut om påskarna så har jag brukat vara ute mycket o bl a pimplat på sjöarna där jag har mina smultronställen. Tiderna förändras klart jag vill dit till mina ställen men det får bli under sommarmånaderna.

Jag väntar på att få börja att arbeta är lovad en tjänst bara facket blir klar och jag har väntat länge nog nu så jag känner att det är dags att de blir klara för de borde de ha varit för länge sedan...men som jag ser det så har vi arbetslösa / arbetssökande inga rättigheter bara skyldigheter.....De som inte varit i denna sits borde få prova på men många skulle inte klara det.

Jag har mina intressen som jag håller på med men man vill ju ut bland arbetskompisar....men nu ska jag inte gnälla mer för jag ska gå ut och ta mig en långpromenad....

 

Bilden jag lägger in är från april 2014 från Råbäcken.

 


Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards