Alla inlägg den 18 april 2020

Av Dagny Fjällström - 18 april 2020 21:57


      

Drygt halva april har gått och coronnan håller i sig ännu och lär så göra ett bra tag till. Tur jag hade hunnit gå i pension vid årsskiftet. Dagarna får jag att gå för jag har mina intressen som jag kan hålla på med hemifrån och så går jag ut på promenader för man vill ha frisk luft och sitta inne hela dagarna känns inte roligt. Klart man blir less ibland men det är inte så mycket man kan göra när det är som det är. Har en ny systemkamera som jag också ska ta itu och lära mig hur den fungerar som jag har köpt för ett bra tag sedan men inte haft tid att sätta mig in i riktigt ännu men nu kan jag passa på.

 

Bilderna i collaget som jag lägger in har jag tagit idag med mobilen då jag var ut på min promenad.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020
>>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards