Alla inlägg den 22 december 2017

Av Dagny Fjällström - 22 december 2017 19:11

               

Har inte bloggat på ett tag för jag har haft ganska mycket att göra....arbetar heltid och när man kommer hem är jag alldeles slut / trött om kvällarna. Det enda jag gjort är att jag lagt in på en fotoutmaning då och då, det är det enda. Helgerna ska man hinna med en hel del det man inte hunnit med under veckan men jag återkommer med blogandet. Nu är jag julledig några dagar så det ska bli skönt att få vila och njuta. Jobbar mellandagarna men det räcker med dessa helgdagar som jag är ledig för man hinner ta igen sig på dessa dagar.

 

                                  Önskar er alla läsare på min blogg

                                             

                                        God Jul och en skön sådan!


Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards