Alla inlägg den 19 november 2017

Av Dagny Fjällström - 19 november 2017 21:20

               Tycker att det är bra att det finns godis med mindre socker osv men de är inte så billiga, har inte   själv provat dessa.

                    

 När jag köper godis så har jag börjat att köpa mörk choklad med hög kakao procent och Anthon Bergs choklad tycker jag är god.  Jag köper inte godis ofta, har ibland hemma om jag känner för att ta en bit till kaffet under helgen men kan låta bli lika gärna att ta något eller köpa hem

 

                                    Veckans ord är Godis och mer bilder hittar du här

                                                            

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards