Alla inlägg under oktober 2017

Av Dagny Fjällström - 1 oktober 2017 15:34

 

Vad månaderna går fort....för en månad sedan flög jag ner till Stockholm och nu första oktober. Tiden går så fort, ibland skulle man vilja stoppa den men så är livets gång.

 

Sista veckan var jag och gjorde endel ärenden efter arbetet...o torsdagkväll var jag och en väninna ut en stund på kvällsöppet så när vi var nöjda så tog vi en fika på stan innan vi skildes åt. Vi var inte länge ute för vi skulle upp båda två tidigt på morgonen. Ibland måste man göra något annat för jag tycker det blir bara vara hemma, sova och jobbet många gånger. Men jag är glad att jag idag har ett arbete att gå till för det ger mig mycket att jobba på äldreboendet och se glädjen i ögonen på de äldre för det minsta lilla. 

 

Har även varit ute på promenader under veckan när jag slutat och nu under helgen. Vädret är inte alltid det bästa men det är skönt att komma ut i friska luften.

 

Bilden jag lägger in tog jag sist när jag var till Stockholm för en månad sedan på centralen....har bilder därifrån från ett tidigare tillfälle också. Åkte med flygbussen in till centralen från Arlanda. Brukar även åka med snabbtåget ibland mellan Arlanda och Centralen.

 

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards