Alla inlägg den 14 oktober 2017

Av Dagny Fjällström - 14 oktober 2017 10:50

                         

Lördag förmiddag, skönt att få ta det lugnt, har sovit ut, behövde det, är i gång hela veckan. Skulle till Luleå idag på ett möte men det blev inställt av olika anledningar.....annars hade jag varit där nu. 

Plockar med lite av varje här hemma idag, kan behövas när man är på jobbet hela dagarna. Älskar mitt arbete och se glädjen hos de äldre för det lilla som erbjuds dem. Ska göra allt för dem så länge jag är där hos dem. 

Sitter och lyssnar på Spotify medans jag gör detta inlägg. Har tänkt gå ut en sväng idag om regnet upphör, är skönt att komma ut på motion samt att få frisk luft i sig.

Funderar även på framtiden och vad som finns bakom vägkröken där framme. Har alla mina fina och glada vänner som värdesätter en....ibland tänker man på vad som har varit men det ligger bakom mig, ser framåt och vet att det finns mycket fint där framme. 

 

Bilden är tagen under en lunch då jag tog mig en promenad denna månad. Tycker den passar in för man vet aldrig vad som finns där framme.

 

 

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards