Alla inlägg den 7 oktober 2017

Av Dagny Fjällström - 7 oktober 2017 18:32

                 

                                      Vädret är inte det bästa men kände att jag behövde komma ut på en promenad och hade kameran med mig som jag brukar. Jag gillar hösten med alla dess färger.

Gick sedan genom stan och in på Hemtex och shoppade lite grann som jag ville ha och jag känner mig nöjd med inköpen. Var även in på Gilla och jag älskar att gå in där för de har så många fina saker.....har sett en sak som jag har tänkt köpa men det får bli nästa gång jag går in där. 

 

Har även gjort en del nytta här hemma för är man borta hela dagarna under veckan så hinner man inte så mycket på kvällen för då är man i regel trött så det blir bara det nödvändigaste då.

 

I onsdags träffades jag och några vänner efter våra jobb  gick och åt Sushi. Det var var trevligt att ses för det var ett tag sedan. Inte ofta jag går någonstans efter arbetet, vill då hem för man är trött och har arbetat hela dagen. Fast ibland är det roligt att göra något annat för man behöver inte stanna ute så länge.

 

Bilderna jag lägger in tog jag idag på promenaden.

 

 

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards