Alla inlägg den 4 september 2017

Av Dagny Fjällström - 4 september 2017 20:00

 

Ordet ask är veckans ord och denna bild får bli mitt bidrag där det är målat med olika motiv på stora tändsticksaskar. 

                                                        

                                            Mer bidrag om ordet ask hittar du här.


                                                     

Av Dagny Fjällström - 4 september 2017 19:44

                   

                                      

                               

Varit i Stockholm denna helg på förbundsstyrelsens sammanträde samt genomgång eftersom jag är invald i styrelsen. Kom ner på fredagen och kom hem sent igårkväll. Bodde på detta hotell och jag hade mitt rum på tionde våningen. Fina rum och det var fönster runt om så man såg en hel del. På lördagkvällen var vi och åt på hotellet med förrätt, varmrätt samt efterrätt som vi blev bjudna på. Det var verkligen god mat.

 

Hade lust att stanna någon extra dag men det får bli en annan gång. Har både släkt och vänner där nere som vill träffa mig när jag är ner så jag hoppas kunna ta ledigt då någon extra dag vid tillfälle när jag är ner dit. Det fanns ingen tid över denna gång att hinna träffa dem.

 

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards