Alla inlägg den 26 augusti 2017

Av Dagny Fjällström - 26 augusti 2017 16:47

Helgen inleddes igårkväll med tvättstugan när jag kom hem från arbetet hade ingen lust men bättre att ta en fredagkväll än under veckan då man ska upp nästa dag. Brukar annars tvätta lördag eller söndag men det var upptaget. Nåja det blev gjort och sedan stöp jag i säng för jag var verkligen tröttt så jag somnade på en gång.

                     

Idag har vi lördag och skördemarknaden är i helgen så jag var på den en stund idag och gjorde lite nytta samt gick runt och kikade vad som fanns. Handlade lite gran bl a en kaffeost och svart vinbärssaft samt en del annat. Vädret är inte det bästa men det var skönt att vara ute i alla fall.

När jag kom hem så bytte jag väska och gick på stan till HM och där blev det några blusar bl a denna.

                               


På hemvägen var jag förbi apoteket och hämtade salvor till eksemet....har besvärligt med det nu men har tänkt bli bra bara på några dagar för jag har något roligt att se framemot nästa helg då jag bl a kommer att träffa en del människor som jag inte träffat sedan i våras. Ska bli kul.

 

En väninna till mig fyller jämna nu i september så jag ska och köpa någon present till henne i veckan.

 

Hösten är här och vart tog sommaren vägen....om det alls var någon för det har inte varit den bästa sommaren precis. Men man har njutit ändå när det har varit fint.

 

Jag ser framåt och är positiv. Orkar inte bara tänka på bl a min artros osv, gör det jag ska i mina övningar samt promenaderna. Har även ändrat min kosthållning så det känns bara fint. 

 

Avslutar detta inlägg med låten Sommaren är kort med Tomas Ledin.

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards