Alla inlägg den 4 juni 2017

Av Dagny Fjällström - 4 juni 2017 16:13

       

Det har varit en fin dag och skönt ute....på min promenad idag hade jag kameran med mig som vanligt för den är mig en ständig följeslagare.

Pingstdagen och jag saknar att inte annandag pingst är en helgdag som förr om åren tycker det är trist för pingsten är en fin helg. Har inte gjort något specillt denna helg, tagit promenaderna som jag ska, varit på balkongen och bara varit hemma. 

Bilderna är från idag och jag gillar att vara vid vattnet och höra dess kluckande även att vara i naturen det ger mig otroligt mycket. 

Härligt att det finns många fina strövområden samt promenadvägar / cykelvägar i Boden för jag vill ut så mycket som möjligt i det fria. 

Boden är en lämplig stor stad för mig att bo i, det finns allt här och vill jag ha mera så kan jag hoppa på bussen och åka in till Luleå som jag brukar vara till ibland när lusten faller på.

 

 

 

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards