Alla inlägg den 1 juni 2017

Av Dagny Fjällström - 1 juni 2017 21:32

 Vart har värmen tagit vägen....är ingen direkt värme ute och på vissa håll snöar det....även här i Boden har det regnat osv.....

 

Fick ett glädjande besked idag av min handläggare på af. Nästa torsdag ska jag och skriva på anställningspapperen på äldreboendet som jag ska börja på och göra en guldkant åt de äldre. Som jag har väntat att få börja och de har väntat på mig för jag har gjort praktiken där tidigare i vintras. Jag gillar att arbeta med äldre för de är så tacksamma. Trivdes gjorde jag där så jag ser framemot att få börja.

 

I mars 2018 kommer Rickard Söderberg till Boden så jag ska boka biljett för att gå och lyssna på honom för han hör till mina favoriter....för han är bra. Lägger in en låt med honom från You Tube.




Känner mig glad och förhoppningsfull mitt i alltihopa trots att man inte alltid är så pigg när det löst sig med arbetet.....eksemet ordnar sig är under behandling, vikten är jag på väg ner med så förhoppningsvis slipper jag kanske börja med blodtrycksmedicin.....träna axlarna och nacken har jag övningar till här hemma och får höra av mig till sjukgymnasten om det är något.

 

Känner mig glad ikväll och ser fram emot att vända blad och börja på ett nytt kapitel.

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards