Alla inlägg under augusti 2016

Av Dagny Fjällström - 4 augusti 2016 23:56

 

                                Denna skapelse finns på Burströmska Folkhögskolan i Tjörn.

 

                                                      Mer Människoskapelser kan du se hos

                                                                             Fredagstema

Av Dagny Fjällström - 4 augusti 2016 00:04

 

Kyrkan på Marstrand.

Försäljning ute på Marstrand.  

 Marstrand.   

Marstrand.

 

Har varit ner till Göteborg närmare bestämt till Tjörn. Så en dag var vi till Marstrand så dessa bilder är därifrån, en mysig plats som vi promenerade runt i och efter lunch så strosade jag på egen hand.

Gillar att gå runt och se på nya platser.

 

Både Tjörn och Marstrand var mysiga platser som jag gärna återvänder till.

 

                                                             Mer bilder hittar du på

                                                             Torsdagstema I like

 

Av Dagny Fjällström - 3 augusti 2016 12:48

 

Tjörn. Burströmska Folkhögskolan (fanns fler byggnader)

 

Kyrkan på Tjörn.

 

På väg till Marstrand med Båtfärja.

 

Marstrand

 

Marstrand.

 

Har varit till Göteborg närmare bestämt till Tjörn. Var en dag även till Marstrand. Jag trivdes där nere och kan gärna åka dit igen. Träffade många trevliga människor och jag är verkligen nöjd, har även fina minnen därifrån. Åkte tåg ner och hem med anslutningsbuss från Göteborg och Tjörn när jag kom ner och skulle hemåt. 

 

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards