Alla inlägg den 12 juni 2016

Av Dagny Fjällström - 12 juni 2016 18:03

    

Igår på min promenad på ena av gångvägarna vid vattnet så hörde jag det klucka så rogivande mot kanten. Jag gillar att vistas vid vatten och i naturen, det ger en kraft.

     

Ser ni fågeln som är nära en av stenarna....jag hörde fågelkvitter även ifrån naturen på min promenad igår, härligt att höra även dem när man är ute.

 

Finns även möjlighet att sätta sig om man känner för det....

 

Jag gillar min hemstad Boden för de har många fina platser som man kan vandra på / i och det bästa jag vet är att kunna vara ute med kameran i släptåg.

 

                                                                  Mer bilder hittar du hos

                                                                            Helgbilden



Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards