Alla inlägg den 26 mars 2016

Av Dagny Fjällström - 26 mars 2016 15:54

     

Slaskigt är det ute nu men skönt att vi går mot ljusare tider.....jag gillar alla årstider för alla har de sin tjusning. I Boden kan man även gå efter gångvägarna vid vattnet men valde att gå helt andra vägar idag. Tidigare om åren innan jag flyttade hit så har jag brukat vara ute och bl a pimplat, grillat korv osv. Saknar det fast jag trivs i denna stad.....men ibland är det så att man kanske inte kan göra det man vill......fast jag ser även en utmaning i förändringarna.

Av Dagny Fjällström - 26 mars 2016 15:37

     

Vilket ljuvligt väder det var ute idag.....på min promenad genom torget och gågatan tog jag dessa bilder.........måste säga att Boden ordnar det fint på sina områden......som bl a gågatan, parkerna m fl ställen. Trivs gör jag också i denna fina stad, har bott här nu i 4 1/2 år den sista mars.....vart tar åren vägen, tycker det var nyss jag kom hit. Klart jag har besökt Boden mellan varven innan jag flyttade hit i olika sammanhang.

 

 

      

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards