Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Dagny Fjällström - 8 juni 2012 19:40

Idag får många barn / ungdomar sommarlov  och många har tagit studenten. Det har varit grått och regnigt några dagar men solen tittade fram som hastigast en stund idag. Som barn minns jag att solen för det mesta lyste när man fick sommarlov eller så var det bara de soliga dagarna man minns. Nu ska jag också ha sommar och åka upp till stugan några veckor längre fram. Först hoppas jag på besök av en god vän innan jag åker. Samtidigt önskar jag att det är fint väder då så vi kan gå denna promenadväg som jag lägger in en bild av och gå om "sittgungan" som syns på bilden och slå sig ner där och drömma sig bort för stunden.

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards