Alla inlägg under maj 2012

Av Dagny Fjällström - 12 maj 2012 18:40

Denna duva tog jag en bild på i höstas där jag bor. Det var ett gäng av dem och jag hann få några bilder innan de flög iväg. 

Av Dagny Fjällström - 6 maj 2012 13:55

  

Det har snöat hela helgen så det är vitt på marken och slaksigt är det ute men det är ljusare idag. Lika bra det är sämre väder nu i maj så då kanske vi har bättre väder i sommar. Men man blir piggare på något sätt om det är finare väder ute.

Bilden är tagen här i Boden på ena av mina vårpromenader.

Av Dagny Fjällström - 3 maj 2012 15:30

   

Bilder i svart-vitt vid stranden i stugan. Det är verkligen en fin plats denna och nu längtar jag dit. Förut om sommararna när barnen var små så var vi i regel hela sommrarna där. Jag saknar den tiden ofta och man tänker tillbaka.

Av Dagny Fjällström - 3 maj 2012 15:20

   

Bilder i svart-vitt från stugan som är tagen vid stranden. Nu dröjer det inte länge innan jag kommer att åka dit.

Lägger in ett till blogginlägg med svartvita bilder därifrån för jag lägger inte in många bilder i samma inlägg så man får ett sammanhängande bild av det.     

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards