Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Dagny Fjällström - 20 maj 2012 19:21

 

Denna bild tog jag igår på min promenad Meconopsis betonicifolia - Blå bergsvallmo. Det är så fint när det har börjat att grönska och man ser att det kommer fram blommor lite varstans. Jag tycker bäst om våren och sommaren men även hösten med alla sina färgskiftningar. Vintern har också sin tjusning på sitt sätt.

Av Dagny Fjällström - 20 maj 2012 13:00

     

Igår var det soligt och fint ute, verkligen härligt väder. Tog jag mig en promenad på eftermiddagen i det vackra vädret med kameran i släptåg. Gick ena av promenadvägarna vid vattnet och då tog jag dessa bilder. Var översvämning som ni ser på sista bilden med varningstriangeln och det synns bakom den vattnet. Jag vek av där och gick upp på vägen annars så hade jag nog fortsatt att gå denna promenadväg och gått upp längre bort.

Presentation


För att se bilderna större klicka på dem.

Mina bilder

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Översätt bloggen

Gästbok

Mina bloggar

Bloggar

Hemsidor

Fotoutmaningar

Sevärdheter

Tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Väder

Väder Boden

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Jag finns på Facebook

RSS


Skapa flashcards